Arbete leder till lite ledighet!

Har haft några ganska intensiva veckor med jobb. Men det har varit lärorika och roliga veckor! Men det är ändå alltid gött att få ha lite ledigt! Tänka på annat än jobbet och få åka till föräldrarna och spendera lite tid hemma hos dem.

Idag är väl egentligen den första lediga dagen även om vi var lediga i fredags men det räknas inte. Men kan ju dra kort vad jag har hunnit med från fredagen. I fredags så var det hemfärd på schemat vid 12.30 började resan hem. Maria fick spontant för sig att hon ville bort och fick följa med mig hem. Så i Erics bil var vi tre tjejer och stackars Eric ;) haha. En härlig färd hem. Väl hemma lagade Maria, Karl och jag tacos:) sedan lite tv med Let´s Dance.

På lördagen begav vi oss till stan och gick till "de dödas hus" som min storebror sa när han var liten. Vi(Maria, Gabbi och jag) gick till Naturhistoriska Museét. Sedan blev det lite mat och shoping i Haga! Mys! Gabbi gav sig iväg för att planera en resa och Maria och jag letade efter lite kläder som vi kunde ha på oss. Sofia ville gå ut på kvällen så vi behövde ha lite andra kläder.. Eller så fick vi en ursäkt att hitta kläder... ;) Lite mat på Jensens och sedan utgång! Vi var hemma igen vid 03.30.

Vid 8 var det dags att gå upp igen. Frida och Filip kom från Nässjö för att lyssna på Carina så jag hängde på! Trevligt att träffa på mina Indien-vänner. En trevlig Gudstjänst med trevliga personer och trevlig fika. Men vi var lite hungriga så vi åkte hem mot Carina och beställde mat! Som vi njöt av hemma hos Carina. där blev vi kvar fram till 21. Vi pratade om vad vi har för planer och om allt vi minns från dagarna i Indien! Mycket mysigt var det. Dessutom fick vi pratat med Asher i Indien och Gabriella i Kenya på Skype!

Idag åkte Maria för att tillbringa lite tid med sin syster och sedan med Gabbi! Kul att hon var här! Nu är det tvätt och lite ompackning av väska för att sedan bosätta mig några dagar på öarna under påsken!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0