Helg

Helger är sköna när de börjar och det är ganska skönt när de tar slut också! Jag brukar på helgerna ta det lugnt och sova igen den sömn som jag hoppade i veckan. Denna helg har varit en bra helg!
I fredags så var vi några tjejer som var ute och åt mat och hade det trevligt! I lördags så var jag först och tog lite bilder på svanarna som befinner sig här! Vattnet har kommit sjukt högt upp... Har ju bara varit här när det har varit is på havet men i år blir det nog inte så! Eftersom det var kallt letade vi(Jonte och jag) efter vantar och mössor.. Jag hittade inget men det gjorde Jonte :) På eftermiddagen gick vi till Maria för att ha invigningsfika. Sedan gick jag och Jonte och spenderade lite tid på gymmet.. Lite ont i musklerna så här dagen efter men det är så det skall vara. Idag har jag varit i kyrkan och städat lägenheten! Det behövdes speciellt i köket!

Lite bilder :)








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0