Sommaren kom och den gick

Sommaren kom och den försvann nästan lika fort.. När jag idag klev av båten efter en vecka så har hösten tagit sitt grepp. Jag tycker om hösten men ville gärna ha sommar ett tag till.
 
Hade fyra veckor i somras då jag var ledig och jag utnytjade den tiden väl men den var lite kort. Jag hade varit nöjd om jag hade fått en eller två veckor till men men. Nu har höstens verksamhet dragit igång och från och med nu är det mycket jobb och lite ledigt som gäller. 
 
Kom hem idag från en vecka med blandade uppgifter vi var på besök i Ryssland. Vet inte riktigt vad jag tycker än om den helgen men mycket jobb och lite sömn. Ena dygnet blev det 3,5 h sömn och den övriga tiden var jobb. Men vi hade två dagar som var lite lugnare. Några roliga händelser: Jag jagade en råtta kl 0300 på natten, räknade hur många som snubblade över våra tampar, umgicks med härliga kolleger och lite små roliga berättelser till men dem tar jag inte här!
 
Väl hemma i Sverige igen så blev det övningar av olika slag men trött efteråt var jag. Är glad över att jag har en vecka ledigt!
 
Höll i ett fyspass för mina kolleger och de fick kämpa hårt! ;)
 


En kyrka i Ryssland
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0